11. august 2012

Tabernacle Twins SS13


Jeg faldt over Tabernacle Twins på messen i februar.

Og da jeg så dem igen i går, blev jeg bare mere fan.
Hun er fantastisk til at sammensætte glade farver og lave nogle smukke snit til kvinder. Tøjet et sjovt og fortæller en historie.

Jeg elsker farver og syntes det er synd, at vi danske kvinder er så farve forskrækkede. Hvis man sammenligner os med Stockholm, ligner vi grå mus.
Jeg oplever tit, at når jeg skal købe tøj ind til shoppen, så bliver de items jeg vælger i farver, ikke sat i produktion, fordi største delen af indkøberne kører den "Safe" og vælger alt  i sort.
Det er jo en ond cirkel.

WEAR COLORS WOMAN!!!!
...man bliver glad i låget af det!

Undskylder for mit lille sure opstød, men håber at dette indlæg kan inspirere jer til at hoppe i farverne.
og for den dårlige billede kvalitet. jeg har endnu ikke fået købt mig et ordenligt kamera, så Iphonen blev lige brugt istedet.







                     










Ingen kommentarer:

Send en kommentar